با استفاده از کوله پشتی با طراحی خلاقانه بروز مشکل شکستگی لنزدوربین‌های حرفه‌ای عکاسان به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ترسناک‌ترین کابوس‌ها برای افرادی که به طور حرفه‌ای به عکاسی می‌پردازند یا حتی عکاسان غیرحرفه‌ای، شکستن دوربین یا لنز حساس و گرانقیمت آن است.
 
 
برای عکاسی از سوژه‌های مورد علاقه به‌ویژه عکاسی نجومی یا عکاسی از طبیعت و جانوران، بیشتر عکاسان مجبور به حمل دوربین عکاسی با خود به مناطق صعب العبور و خطرناک هستند.
 
 
در این بین یکی از خطر‌های شایع در سفر به کوه‌ها افتادن قاب محافظتی لنز دوربین و شکستگی آن است؛ به همین دلیل یک شرکت خلاق نوعی کوله پشتی محافظتی برای حمل لپ تاپ و دوربین عکاسی تولید کرده است که می‌تواند مانع از آسیب دیدن آن‌ها شود.
 
 
این کوله پشتی با نام Veer ۱۸L دارای بدنه‌ای نرم و انعطاف پذیر و بخش‌هایی است که در صورت نیاز به محافظت از دوربین به وسیله تنفس فرد باد می‌شود و به این ترتیب مانند یک ایربگ ضربه گیر عمل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این کوله پشتی مقاومت در برابر آب است که با این ویژگی عکاس می‌تواند در هوای بارانی یا برفی نیز دوربین خود را در محلی امن حفظ کند.
 
 
کوله پشتی Veer ۱۸L دارای ظرفیت ذخیره سازی حدود ۱۸ لیتر است و افراد می‌توانند مواد خوراکی و بطری آب را نیز در داخل آن حمل کنند و نیاز‌های آن‌ها برای یک مسافرت کوتاه مدت را برطرف می‌کند. سازندگان این کوله پشتی قیمت ما بین ۷۴ تا ۱۰۹ دلار را برای آن در نظر گرفته و فروش جهانی آن از ماه اوت سال جاری شروع می‌شود.
 
 
منبع:Newatlas
 
انتهای پیام/

کوله پشتی مخصوص عکاسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار