معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری آزمون طرح جوانه‌ها با شرکت ۲ هزار و ۳۹۲ دانش آموز مدارس لازم التوجه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: آزمون طرح جوانه‌های استان خوزستان در مدارس کم برخوردار شهرستان بهبهان برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون، ۲ هراز و ۳۹۲ دانش آموز از مدارس حاشیه و کم برخوردار شهری و مدارس روستایی شرکت کردند.

قدری با اشاره به اینکه این طرح زیر نظر شریعتی استاندار خوزستان اجرا می‌شود، بیان داشت: از بین دانش آموزان شرکت کننده در آزمون، هر دانش آموز که بالاترین امتیاز را در مدرسه محل تحصیل خود کسب کند، یک عدد کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی از طرف استانداری استان خوزستان دریافت می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: نتایج آزمون طرح جوانه‌ها تا پایان بهمن ماه ۹۷ اعلام خواهد شد.

رسول عبدی پور، آموزش و پرورش بهبهان گفت: در سومین روز از دهه فجر با حضور امام جمعه شهرستان نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا افتتاح شد.

عبدی پور افزود: این نمایشگاه در ۳ غرفه با موضوع "دیروز ما، امروز ما و فردای ما"، با راویگری غرفه به غرفه دانش آموزان از وضعیت گذشته کشور ایران، تحولات آن در زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی و افق آینده کشور را در قالب عکس، پوستر، ماکت و دست سازه‌های دانش آموزان خلاق به نمایش گذاشت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با اشاره به ارائه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در این نمایشگاه، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب کاری نو از دانش آموزان انقلابی نسل پنجم است که با همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان بهبهان برگزار شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا فیضی
۰۲:۰۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
نتیجه آزمون طرح جوانه ها