مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

عملیات احداث ۵ پروژه آموزشی در شهرستان ماهشهر آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز عملیات احداث ۵ پروژه آموزشی در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عملیات احداث ۵ پروژه آموزشی در سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی با اعتباری در حدود ۲۹۰ میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر آغاز گردید.

وی بیان کرد: این پروژه‌های آموزشی روز گذشته با حضور استاندار خوزستان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در شهرستان ماهشهر کلنگ زنی شد.

بهره برداری از یکهزار کلاس در خورستان تا پایان سال ۹۷

رضا رضایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از بهره برداری در آیین بهره برداری از ۱۰۷ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این پروژه‌ها در قالب ۳۸۷ کلاس تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: با مشارکت استانداری خوزستان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت نوسازی مدارس خوزستان اختصاص پیدا کرده است.

رضایی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت اداره کل نوسازی مدارس استان توجه به مدارس مناطق کم برخودار است، بیان داشت: ۴۱ پروژه در قالب ۱۴۰ کلاس درس در مناطق شهری و همچنین ۶۶ پروژه در قالب ۲۴۳ کلاس در مناطق روستایی در دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در ادامه افزود: ۵۰۰ کلاس درس نیز در نیمه اول سال ۹۸ تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۴۵۰ فضا و پروژه آموزشی در خوزستان دست ساخت است، اذعان داشت: این فضا‌ها در قالب یکهزار کلاس درس تا قبل از پایان سال ۹۷ آماده بهره برداری می‌رسند.

رضا رضایی تصریح کرد: استان خوزستان بعد از استان تهران در حوزه جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز رتبه دوم کشوری را از آن خود دارد. بدون مشارکت فعال خیرین اجرای کامل طرح‌های نوسازی مدارس امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه های آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.