مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دبیرستان دخترانه ۱۵ کلاسه قلم چی با زیربنای ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در ناحیه ۲ اهواز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین بهره برداری از ۱۰۷ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در خوزستان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب پرافتخار اسلامی، پروژه های عمرانی متعددی در حوزه آموزش و پرورش خوزستان به بهره برداری خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح دبیرستان ۱۵ کلاسه قلم چی در اهواز، بیان داشت: این فضای آموزشی نوساز در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع و در قالب ۱۵ کلاس آموزشی ساخته شده است.

تقی زاده با اشاره به احداث دبیرستان ۱۵ کلاسه قلم چی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افزود: ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی همچنین ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات مشارکتی تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: ارتقای شاخص فضاهای آموزشی و توسعه کمی و کیفی این فضاها در سطح استان به صورت جدی دنبال می شود و در این مسیر از همه ظرفیت های عمرانی استانی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از پروژه های آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.