مدیر آموزش و پرورش بهبهان از بازدید کارشناسی و سرگروه‌های تربیت بدنی از ۳۰ مدرسه در نیمه اول سال تحصیلی ۹۷ خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای پیشبرد اهداف آموزشی در حوزه ورزش و سلامت دانش آموزان از آغاز سال تحصیلی تا کنون بازدید‌های متعددی از مدارس صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسم و جان دانش آموزان، افزود: این بازدید‌ها با هدف آگاهی از وضعیت و نحوه فعالیت‌های درس تربیت بدنی در مدارس و ارتقاء سطح توانایی‌های مربیان در جهت نشاط و پویایی ورزشی در مدارس انجام شده است.

عبدی پور بیان کرد: با حضور کارشناسی و سرگروه‌های تربیت بدنی، ۳۰ مدرسه شهر و روستای بهبهان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته اند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در این بازدید‌ها از ایمن سازی فضای فیزیکی آموزشگاه، پوشه کار مربیان ورزشی، وسایل ورزشی بازدید به عمل آمد و با حضور در جمع دانش آموزان و بررسی روش تدریس مربی، نظارت بالینی بر اساس فرم‌های وزارتی صورت پذیرفت.

گفتنی است؛ با برنامه ریزی‌های انجام شده ۳۰ مدرسه دیگر تا پایان سال تحصیلی ۹۷ در لیست بازدید و نظارت بالینی کارشناسی و سرگروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی قرار دارند.

وی افزود: با همت کارشناسی بانوان و امور جوانان این مدیریت، اولین جلسه هم اندیشی و هم فکری بانوان اداری برگزار شد.

عبدی پور بیان داشت: در این نشست که با هدف هم اندیشی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و حوزه سلامت بانوان صورت پذیرفت، اقدامات انجام شده یا در دست اقدام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول  با اشاره به اهمیت و نقش مهم زنان در اجتماع ادامه داد: ارتقاء کمی و کیفی سطح توانایی‌های بانوان و نشاط و شادابی روحی در کنار توانمند سازی شغلی و حرفه‌ای آنان، از مهم ترین برنامه‌های حوزه بانوان است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان تصریح کرد: حضور فعال بانوان فرهنگی در بخش‌های کارشناسی اداری، نشان از توانایی‌ها و شایستگی‌های آنان برای فعالیت موثر در سیستم آموزشی و پرورشی است.

گفتنی است، در جلسه هم اندیشی و هم فکری بانوان اداری، پیشنهاداتی در خصوص برگزاری اردوی همکاران اداری، کلاس‌های فن بیان و یوگا و کارگاه‌های روانشناسی در خصوص کاهش استرس شغلی مطرح شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.