پزشک شیرازی ۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیران تامین سلامت فارس گفت: مریم استوارزاده پزشک پیشکسوت شیرازی برای تامین نیاز‌های بیماران مبلغ ۷ میلیارد ریال به مجموعه سلامت اهداء کرد.

وی بیان کرد: کمک این خیر با امضاء تفاهم نامه بین مجمع خیران سلامت فارس داده شد که از نظر مادی و معنوی بسیار ارزشمند است که مبلغ‌های اهدایی صرف تهیه و راه اندازی یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بخش اتفاقات بیمارستان شهید دکتر فقیهی و کمک به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) می‌شود.

رامجردی با بیان اینکه این نیکوکار عرصه سلامت در استان فارس از سال ۱۳۴۷، تلاش خود را در مسیر ارتقای سلامت بیماران به کار بسته است، افزود: بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال نیز نیک اندیشان فارس به عرصه سلامت کمک کرده اند که از این مبلغ، ۶۸۶ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی به عرصه سلامت اهدا شده است.

مدیر عامل مجمع خیران تامین سلامت استان فارس ادامه داد: سالانه ۸۰ تا ۹۰ میلیارد تومان در استان فارس به مجمع خیران سلامت کمک می‌شود، که ۳۰ تا ۳۵ درصد از این کمک‌ها از شهرستان‌های استان فارس تامین می‌شود.

وی حجم تعهدات و اقدامات خیران  را در پارسال  ۱۲۷ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: خیران تامین سلامت پارسال نیز ۸۱۵ میلیارد ریال به حوزه سلامت در استان فارس کمک کرده اند.
انتهای پیام/ت

کمک پزشک پیشکسوت شیرازی به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار