خیرین سلامت لارستان در سه ماهه نخست امسال بیش از ٣٨ میلیارد ریال برای انجام کار‌های عام المنفعه کمک کردند.

منصور محتاجی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت لارستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به مجموع اعتبار هزینه شده در ۳ ماه نخست امسال توسط این مجمع، گفت: خیران سلامت این شهرستان امسال بیش از ۳۸ میلیارد ریال کمک کرده اند و این رقم پارسال ۲۷۰ میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین تأمین سلامت لارستان یک نهاد غیردولتی است، افزود: این مجمع پس از استقلال دانشکده علوم پزشکی لارستان از مجموعه فارس منفک و زیرنظر مجموعه تهران فعالیت می‌کند.

محتاجی با بیان اینکه این مجمع در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش فعالیت دارد اضافه کرد: هدفمند کردن اقدامات، استفاده از ظرفیت دولت در کنار خیرین، تأمین زیرساخت برای جلب امتیاز از مهمترین اهداف تشکیل آن است.

اجرای طرح پردیس دانشگاه علوم پزشکی، ساخت مجتمع خیریه بیماران سرطانی و پایگاه اورژانس شماره ۲ شهر جدید لار، بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهر اوز، کمک ۱۵۰ میلیون تومانی به بخش جراحی بیمارستان امام رضا‌ی لار، ساخت ۲ باب خانه بهداشت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و خریداری و ارسال کانکس و تجهیزات دارویی و غذایی به این مناطق از مهمترین اقدامات مجمع خیرین تأمین سلامت لارستان است.

شهرستان لارستان در ۳۳۷ کیلومتری جنوب شیراز است.
انتهای پیام/ر

کمک ٣٨ میلیارد ریالی خیرین سلامت لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار