رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

ایمان قادری، رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اندیکا ۳۳۰ برنامه متنوع دهه فجر امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی بهره بردای از پروژه‌های عمرانی، برگزاری جشنواره‌های بومی محلی، فضاسازی شهری و روستایی، ارائه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در شهرستان اندیکا، برگزاری گفتمان‌های بصیرت افزایی، حضور مسئولان در مناطق مختلف شهری و روستایی، برگزاری مراسم ایام فاطمیه، ویزیت رایگان در مناطق محروم، حضور مسئولان در نماز جمعه و غبارروبی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه در شهرستان اندیکا عنوان کرد.

قادری با اشاره به تشکیل ۱۷ کمیته برای گرامیداشت این ایام اذعان داشت: به بعد مردم محور بودن برنامه در این دهه توجه خاصی شده و تلاش شده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در این برنامه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان اندیکا بیان کرد: با توجه به یاوه گویی‌های دشمنان نظام وانقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌شود تا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به نحو شایسته و با حضور حداکثری مردم در ۳ بخش این شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/گ

نگاهی به برنامه‌های دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار