مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مراسم دهه فجر امسال به صورت مدرسه محور همراه با برنامه‌های پرمحتوی و پربار اعتقادی در مدارس برگزار شود.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا با آگاهی بخشی دانش آموزان نسبت به وقایع انقلاب و تقویت ایمان به جمهوری اسلامی، آنان را با زحماتی که در این راه کشیده شده و با دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب بزرگ اسلامی، آشنا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تقارن ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) با دهه فجر، افزود: در مراسم دهه مبارک فجر حرمت و شانیت ایام فاطمیه لحاظ شود و نحوه اجرای برنامه ها در درخور و متناسب این ایام گرانقدر باشد.

عبدی پور با بیان اینکه رویکرد برگزاری برنامه های دهه فجر امسال مدرسه محور است، تاکید کرد: برنامه های اجرایی هم به لحاظ ظاهر و هم محتوی با کیفیت، غنی و پربار باشند و با حفظ وحدت رویه از اجرای برنامه های تکراری و موازی در حوزه های مختلف پرهیز شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: برگزاری باشکوه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می تواند نشانگر تعهد و اعتقاد راسخ ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای مدرسه ها در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.