معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی، چالش‌ها و مشکلات تربیتی با شرکت ۲۰۵ نیروی پرورشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب الله تبریزی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان گفت: شیوع آسیب‌های اجتماعی و خطراتی که در اشکال مختلف و گا‌ها نامحسوس جوانان و نوجوانان را در جامعه تهدید می‌کند به وضعیتی پیچیده و چالش برانگیز تبدیل شده است.

وی افزود: مطالعه و آشنایی با انحرافات و کج روی‌های اجتماعی، تشخیص و نحوه برخورد با دانش آموزان نابهنجار و ارائه راهکار‌های مناسب از وظایف بسیار مهم نیرو‌های تربیتی مدارس است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

تبریزی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و همایش‌ها را در راستای توانمند سازی نیروی انسانی خواند و عنوان کرد: همایش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات تربیتی با شرکت بیش از ۲۰۵ معاون و مربی پرورشی، مشاوران و مربیان بهداشت مدارس شهرستان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان گفت: آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های خانواده‌ها و مسئولین است و برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب‌ها و نابهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین اولویت‌های حوزه پرورشی در سال ۹۷ است.

انتهای پیام/م

جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات تربیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.