سرپرست فرمانداری حمیدیه از تشکیل ۱۸ کارگروه برگزاری باشکوه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ستاد هماهنگی برگزاری با شکوه‌ برنامه‌های ایام الله دهه فجر و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه و سایر ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: ۱۸ کارگروه برای برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است.

تشکیل ۱۸ کارگروه برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر در حمیدیه

وی بیان داشت: با توجه به تعیین کارگروه‌های تخصصی و اجرائی بزرگداشت دهه فجر، مسئولان کارگروه‌ها هر کدام به نوبه خود در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه با اعضای مربوطه خود با هماهنگی ستاد دهه فجر اقدام نمایند و برنامه‌ها و وظایف را به ستاد دهه فجر جهت اجرای دقیق و منظم برنامه‌ها منعکس کنند.

هاشمی بر نوآوری در اجرای برنامه‌ها و همچنین برگزاری آن‌ها در سطح شهرستان بویژه در روستا‌ها تاکید کرد و خواستار مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر شد.

تشکیل ۱۸ کارگروه برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر در حمیدیه

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان حمیدیه در پایان ضمن اشاره به لزوم اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه ها، بر استفاده از ظرفیت دهیاران در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در روستا‌ها تاکید نمود.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه برنامه‌های دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار