معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از تعریف و برنامه ریزی 50 هزار برنامه برای دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حضور دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان 50 هزار برنامه برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان داشت: در این جلسه با توجه به مشکلات اقتصادی، مباحث مربوط به ناشران و کتابفروشی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معضلات آن ها از سوی نمایندگان این صنف مطرح گردید.

حسین‌زاده تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کارگروهی را تشکیل دهد و بعد از طرح موضوع آن، پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی شدن دارند را به عنوان مصوبه در شورای فرهنگ عمومی مطرح و به تصویب برسانند تا در نهایت این مصوبه‌ها را برای اجرایی شدن به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های متعددی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌ایم که سازمان‌های مختلف و کسانی که در حوزه فرهنگ استان فعالیت می‌کنند متولی آن هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ٥٠ هزار برنامه را برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردیم که شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن باشکوه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.