فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور پرشور و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: مردم همیشه حاضر در صحنه دارالارشاد اردبیل بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، هم صدا با ملت شریف ایران اسلامی ندای "هیهات من الذله" و "مرگ بر استکبار" را سر داده و انزجار خود را از شیاطین جهانی اعلام کردند.

وی افزود: ایران اسلامی در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب جشنی به یادماندنی و شکوهی تماشایی را از خود به نمایش گذاشت و به جهانیان اعلام کرد، انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی استقلال، عزت و اعتلای خود را از دست نخواهد داد و با پای جان بر سر آرمان‌های والای خود ایستادگی خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: شهدا با خون خود از شجره طیبه انقلاب اسلامی محافظت کردند و شکل‌گیری و بقای این انقلاب شکوهمند مدیون جان‌فشانی رزمندگان و ایثارگرانی است که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در دفاع از تمامیت ارضی کشور و انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل قدرت‌های جهانی با پای جان ایستادگی کردند.

بابازاده تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم بابصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف کشور نشان از شکل‌گیری حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب بوده و از عشق و علاقه بی‌پایان مردم به آرمان‌های انقلاب خبر می‌دهد.

وی اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی به دنبال فرصت برای وارد آوردن ضربه به نظام هستند، اما تا زمانی که اتحاد و همبستگی ملت شریف دچار تزلزل نشود، هیچ قدرتی قادر به برهم زدن استقلال و عزت کشور نخواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: چنین حضور گسترده‌ای از مردم، پیامی روشن برای تمامی بد دلان و دشمنان قسم‌خورده انقلاب داشته و تأیید کننده وفاداری و از جان‌گذشتگی اقشار مختلف مردم به آرمان‌های والای انقلاب و دفاع از استقلال و باورهای اعتقادی و ملی است.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی

 

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.