به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف کلانشهر اهواز جشن های مختلفی برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز جشن‌هایی را تحت عنوان «شب‌های پیروزی» در مناطق هشت‌گانه برگزار می‌کند که از امروز آغاز خواهند شد.

امیر آهن‌جان، اظهار داشت: امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 در پارک زیتون و پارک میثاق برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین روز جمعه 15 بهمن ماه جشن «شب‌های پیروزی» در بوستان 42 هکتاری از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 برگزار خواهد شد.

آهن‌جان در ادامه به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اشاره کرد و گفت: این جشن روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه در پارک شهید علی هاشمی منطقه پادادشهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن «شب‌های پیروزی» از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه در کوی علوی انجام می‌شود، همچنین در همین روز جشن بزرگی در پارک کوهساران از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جشن دهه فجر در پارک صداقت عنوان کرد: این برنامه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه8 روز چهارشنبه 20 بهمن ماه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز پنجشنبه 21 بهمن ماه نیز به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم جشن بزرگ «شب‌های پیروزی» از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی در این جشن به اجرا در می‌آید.

به گفته آهن‌جان جشن بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5نیز در روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در پارک چکاوک اهواز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.