رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان از برگزاری بیش از 10هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و هنری در سراسر استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان، نگاه و رویکرد اصلی اغلب برنامه های دهه فجر سال جاری را توجه به نسل جوان و نوجوان عنوان کرد و بیان داشت: تلاش داریم تا آن ها را با آرمان ها و دستاورهای انقلاب اسلامی بیش تر آشنا کنیم.

وی با تاکید بر مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر اظهار کرد: از آنجا که مساجد نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر در مساجد و کانون های فرهنگی برگزار می گردد.

حجت الاسلام سپهر اذعان داشت: اجرای جشن ها و برنامه های شاد و مفرح، خاطره گویی از ایام پیروزی انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دیدار با جانبازان و ایثارگران، غبارروبی مزارشهدا، دیدار قشرهای مختلف مردم با نماینده ولی فقیه در استان، روزشمار انقلاب، برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر، افتتاح صدها طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی، برپایی مسابقات هنری و فرهنگی و برپایی راهپیمایی یوم الله 22بهمن در بیش از 70 نقطه شهری در استان از جمله برنامه های دهه فجر امسال هستند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان در ادامه افزود: در 12بهمن همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود عزت آفرین امام خمینی(ره) به میهن، رژه موتوری از فرودگاه اهواز تا بهشت آباد برگزار می شود و برنامه ویژه ای نیز با حضور نوجوانان در فرودگاه برپا می گردد.

وی تصیح کرد: احکام مسئولان 23 کمیته استانی و 17 کمیته شهرستانی دهه فجر صادر شده و کار خود از مدت ها پیش آغاز نموده اند.

12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن و روز 22بهمن سرنگونی نظام 2 هزار و 500 ساله ستم شاهی، دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/گ

بیش از 10هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار