مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم پشتوانه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید امان‎الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در گردهمایی بصیرتی فرماندهان و کارکنان سپاه استان در شهرکرد، با تبریک دهه فرخنده فجر گفت: برگزاری غرورآفرین جشن چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا، مرهون رهبری داهیانه انقلاب، ایثاگری و خون مطهر شهدا و مدافعان انقلاب و حرم آل الله است.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شش حوزه امنیت، مردم سالاری، آزادی، عدالت، پیشرفت و استقلال، افزود: با نگاهی به اهداف انقلاب، امکانات موجود، و موانع بزرگی که بواسطه توطئه‌های دشمن در مسیر پیشرفت نظام قرار داشت می‌توان گفت که ملت ایران بالاترین پیشرفت و حرکت رو به جلو را در عرصه‌های مختلف داشته است.

حسینی صدر، امنیت کشور را از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: پرورش شخصیت‌های جهانی که امروز در دنیا الگو هستند، از دیگر برکات انقلاب اسلامی است.

وی با یادآوری موانع داخلی و خارجی فراروی نهضت امام خمینی (ره) و مسیر انقلاب اسلامی، و خسارت‌های برخی نفوذی‌های دشمن در نظام اظهار داشت: دشمنان در تلاشند تا اندیشه تابناک و افق روشن انقلاب اسلامی را خاموش کنند و در این راه، از هر شیوه و جنایتی دریغ نمی‌کنند.

حسینی صدر ادامه داد: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت فعلی با دوران طاغوت، می‌تواند بهترین روشنگری برای مردم و نسل جوان و نوجوان، و خنثی سازی توطئه دشمن باشد.

وی همچنین، با بیان ضرورت مقابله مسئولان با تورم و رسیدگی بهتر به وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر گفت: عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

حسینی صدر، در پایان با دعوت از آحاد ملت برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر گفت: مردم پشتوانه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

در پایان این گردهمایی، از فعالان عرصه روشنگری و برنامه‌های بصیرتی سپاه قمر بنی هاشم (ع) تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

گردهمایی بصیرتی فرماندهان و کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار