مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تأکید کرد: در کنار بیان خدمات مادی انقلاب اسلامی، بُعد معنوی و روحانی نظام برای مردم هم تبیین شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان لردگان، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت بی نظیر در طول تاریخ بعد از حکومت معصومین (علیهم السلام) است که توانست حقوق مظلومین را دنبال، و فرهنگ تشیع را تبلیغ و فراگیر کند.

وی افزود: در کنار تبیین خدمات مادی انقلاب اسلامی، باید بُعد معنوی و روحانی انقلاب، و عزتی که ملت ایران به برکت انقلاب و نظام اسلامی به دست آوردند و از مسائل مادی مهم‌تر است، نیز بیان شود.

شیرازی با اشاره به مقام بالای و درجه قرب شهدا در پیشگاه خدا و درسی که با ایثار خود به دنیا دادند اظهار داشت: فرهنگ شهادت، میراث ائمه معصومین (ع) است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت را تقویت کرد و ملت ایران در دفاع مقدس و عرصه‌هایی مانند جنگ با داعش آن را به نمایش گذاشتند.

شیرازی تأکید کرد: تفکر انقلابی و شیعی می‌تواند با الگوگیری از سالار شهیدان (ع) در برابر استکبار و جبهه کفر بایستد و ضمن دفاع از اهداف خود، مظلوم را یاری کند.

یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان لردگان، با حضور پرشور اقشار مردم و مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در مسجد امام علی (ع) روستای خاردان برگزار شد.

لردگان با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان لردگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار