استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایران از قدرتمندترین کشورهای جهان است.

نظام جمهوری اسلامی با همدلی مردم استوار استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، در آیین آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از سوی سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان، با تبریک و گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی و با جدیت به دنبال محرومیت‌زدایی در کشور بوده است و نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، کمیته امداد، بنیاد مسکن و بخش خصوصی و خیرین با همکاری دولت در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: حجم محرومیت قبل از انقلاب اسلامی و در زمان رژیم طاغاوت در کشوری که نفت آن به مقدار بسیار زیاد به فروش می‌رسید به اندازه‌ای بوده است که باوجود اقدامات بسیار زیاد طی ۴۰ سال اخیر برای محرومیت‌زدایی، هنوز بسیاری از نقاط کشور در محرومیت به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: محرومیت‌زدایی در جمهوری اسلامی تا کنون با وجود مشکلات فراوان از جمله جنگ، فتنه و تحریم با قوت ادامه داشته است.

عباسی در ادامه با بیان اینکه ایران یکی از قدرتمندترین کشور‌های جهان در منطقه است اظهار داشت: رهبری انقلاب اسلامی هم در مسائل مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، نظامی و بین‌المللی قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست و جزو مقتدرترین رهبری‌های جهان است.

وی گفت: بایستی خلاء‌های موجود برای رفع محرومیت زدایی و افزایش رضایتمندی در کشور رفع شود.

عباسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص حفظ وحدت و انسجام در بین مسئولان و اطلاع‌رسانی صحیح، افزود: جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی، توطئه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، اما به برکت همدلی مردم، بسیجیان و خانواده شهدا با مسئولان، راه خود را مقتدر و استوار ادامه می‌دهد.

گفتنی است: در این آیین به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران، عملیات اجرایی یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی، از سوی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

انتهای پیام/ش

عملیات اجرایی یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار