نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: مساجد باید محور وحدت و محل تجمع سلایق مختلف باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در جشنواره تجلیل از پایگاه‎های بسیج مسجد محور برتر استان گفت: مسجد یکی از ارکان دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و باید محور وحدت و محل تجمع سلایق مختلف باشد.

وی با اشاره به سابقه، نقش و اهمیت مسجد در تاریخ اسلام، و ارتباط آن با ایجاد مدیریت اسلامی در جامعه افزود: سلامت نظام اسلامی نیازمند مدیریت سالمی است که کارآمد، متعهد، مردم‌دار، مبتکر، پاسخگو و گره گشا باشد تا رضایت مردم را حاصل کند.

نکونام از فعالان مساجد خواست: با بهره گیری از ظرفیت مسجد و نظرات و سلایق گوناگون، به تحقق نقش مهم مساجد در این زمینه کمک کنند.

وی با بیان اهمیت خدمت در خانه خدا، گفت: این خدمت توفیق بزرگی است و قطعاً اجر و پاداش الهی را در پی دارد.

گفتنی است: در این جشنواره که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد، از ۳۰ نفر از ائمه جماعات، رؤسای هیئات امنا و فرماندهان برتر پایگاه‌های بسیج مسجد محور استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

تجلیل از برترین‌های پایگاه‎های بسیج مسجد محور

برچسب ها: مسجد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار