توقف اتوبوس مطالبه گری کرمان این بار در ایستگاه بازار گوشت

اتوبوس مطالبه گری کرمان این بار میزبان مسئولان تنظیم بازار از جهاد کشاورزی، صنف قصابان و استانداری استان بود و به برخی مطالبات این حوزه پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اتوبوس مطالبه گری که به همت بسیج رسانه استان کرمان فعال شده با حضور  خبرنگاران این بار وضعیت عرضه گوشت را در سطح شهر کرمان بررسی کردند.

دراین بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن حضور در مراکز عرضه دام زنده و مکان‌های عرضه گوشت از وضعیت موجود  آگاه شدند.

باقری معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در این بازدید وجود  دام قاچاق را یکی از معضلات فعلی بازار عنوان کرد و افزود: استان کرمان در بحث دام و تولید مشکلی ندارد، اما علت افزایش قیمت‌ها  این است که دامداران حاضر به فروش دام خود با قیمت پایین نیستند و به همین علت به سمت فروش به استان‌هایی دیگر با نرخ بالا می روند و بنابر این قیمت‌ها با توجه به عرضه کم و تقاضای بالا افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: راهکار اصلی در این زمینه تنها حذف و جلوگیری از دام قاچاق، تنظیم بازار بر اساس وضعیت هر استان و قیمت گذاری بر اساس هر استان می باشد.

مویدی مسئول صنف قصابان نیز در این بازدید ضمن تایید چند نرخی بودن گوشت در بازار شهر کرمان آن را ناشی از  تعیین نشدن قیمت بر اساس وضعیت هر استان عنوان کرد.

وی بیان کرد:تعیین نرخ گوشت بر اساس شرایط تولید و موجود بودن دام است که در استان کرمان متاسفانه بیشتر دام‌های تولیدی با کیفیت به استا‌ن های دیگر ارسال میشود و همین موضوع مشکل در عرضه گوشت در بازار را بوجود آورده است.

وی از استاندار کرمان به عنوان مسئول ستاد تنظیم بازار استان خواست نسبت به تعیین وضعیت قیمت گوشت در بازار با توجه به شرایط خود استان کرمان اقدام و تصمیم گیری نمایند.


انتهای پیام/ی

تعیین نشدن قیمت بر اساس وضعیت استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.