جمعی از علما و مدیران استانی حادثه تروریستی امروز نیکشهر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی نیکشهر،گفت: ین تروریست‌ها هیچگونه پایگاهی در ایران ندارند و به همین دلیل در مناطق مرزی پاکستان مخفی شده و هر از چند گاهی برای جلب رضایت اربابان خود، یک عملیات کور تروریستی انجام می‌دهند.

به عبارتی از شیوه بزن در رویی استفاده می‌کنند و نمی‌دانند که تاریخ مصرف این شیوه‌ها به پایان رسیده و به زودی پاسخی قاطع و محکم از سوی نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی ایران دریافت خواهند کرد.

نیرو‌های اطلاعاتی و به ویژه سپاه اشراف خوبی در منطقه دارد و تروریست‌های گروهک جیش العدل نیز یک عده معدود هستند و اقداماتی که امروز انجام دادند، در حقیقت آخرین تیر‌های آن‌ها است.

به طور قطع نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور حمله تروریستی نیکشهر را بی پاسخ نخواهند گذاشت و به زودی این تروریست‌ها پاسخ قاطعی از سوی ایران دریافت خواهند کرد و متوجه عواقب کار‌های شوم خود خواهند شد.

علما و مدیران شهرستان ایرانشهر اعلام کردند: دشمنان ایران اسلامی بدانند که این گونه اعمال ددمنشانه نمی‌تواند در اراده مردم خللی واردکند و مردم مصمم‌تر از همیشه با جان و دل از میهن و حکومت اسلامی و انقلاب دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر، مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه مسجد امام رضا (ع)، نبی بخش داودی فرماندار و جمعی از مدیران و بسیجیان شهرستان ایرانشهر حمله ناجوانمردانه خودفروختگان شیطان بزرگ به ناحیه مقامت بسیج شهرستان نیکشهر را به شدت محکوم کردند.

علما و مدیران شهرستان ایرانشهر اعلام کردند: این گونه اقدامات آن هم در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هیچ خللی در نظم و امنیت نظام اسلامی و منطقه وارد نمی‌کند. دشمن از ایران اسلامی و اقتدار حکومت و امنیتی که وجود دارد و همبستگی مردم بایکدیگر و علاقه مندی به نظام به هراس افتاده و با اجیر کردن افراد خود فروخته سعی در برهم زدن این اتحاد و همبستگی دارد. دشمنان ایران اسلامی بدانند که این گونه اعمال ددمنشانه نمی‌تواند در اراده مردم خللی واردکند و مردم مصمم‌تر از همیشه با جان و دل از میهن و حکومت اسلامی و انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

حادثه تروریستی در نیکشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار