رییس حوزه قضایی شهرستان جیرفت گفت : انقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ بود و امام خمینی (ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند.

انقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ بودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمدعلی انجم روز رییس حوزه قضایی شهرستان جیرفت گفت : این روزها روزهای فراموش نشدنی است ، زیرا در دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌ انگیز ترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. و نقلابی که رساترین فریاد تاریخ بود را رهبری کرد و به فرجام رساند.

وی افزود : ملت ما در عرصه های گوناگون از جمله قضایی و حقوق شهروندی پس از انقلاب اسلامی پیشرفت های بزرگی را داشته و قضاوت را بر مبانی فقه اسلامی و قانون اساسی تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه جانشین و خلف امام امت در میان مردم به فصل خصومت می پردازد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی اجتماعی در میان کشورها ی پیشرفته قرار گرفت.

همچنین حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت به مناسبت دهه فجر گفت : انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی اظهار داشت : ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است همچنین تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

سلامی گفت : این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار