کارگاه خیاطی ویژه توانمندسازی خانواده مددجویان صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان ، دادستان مرکز استان،اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از خیرین، افتتاح و راه اندازی شد .

اشتغال زایی برای یکصد و پنجاه نفر از خانواده زندانیان نیازمندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان ، دادستان مرکز استان،اعضای هیات مدیره انجمن وجمعی از خیرین، کارگاه خیاطی ویژه توانمندسازی خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت در کرمان افتتاح و راه اندازی شد .

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید زمینه اشتغال زایی و حرفه آموزی زندانیان در استان کرمان توسعه یابد.

یدالله موحد اظهار داشت: هدف از راه اندازی این کارگاه توانمند سازی و حرفه آموزی و اشتغال زایی برای زندانیان و خانواده آنها می باشد تا بتوانند برای تامین منابع مالی زندگی خود به استقلال برسند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت :این کارگاه در محیطی به متراژ 150مترمربع راه اندازی و مجهز به دستگاه های خیاطی مدرن می باشد و برای تعداد 150نفر اشتغال زائی شده است .

اکبر افضلی افزود :برای راه اندازی این کارگاه بالغ بر 3میلیارد و 850میلیون ریال از محل کمک های خیرین کرمانی هزینه شده است.

وی گفت : برخی از افراد شاغل در این کارگاه،مددجویان رای باز بند نسوان زندان کرمان می باشند و مابقی افراد شاغل اعضای خانواده زندانیان نیازمند می باشند که برای آنها حقوق ماهیانه،حق بیمه و سرویس دهی کامل صورت خواهد پذیرفت .

این مقام مسئول تاکید کرد :در این کارگاه انواع البسه با کیفیت بالا تولید می شود و امیداوریم با حمایت مردم و خیرین روز به روز چنین فعالیت هایی رونق یابد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در پایان از  موحد،رئیس کل دادگستری استان،سالاری ،دادستان کرمان،اعضاء هیات مدیره انجمن و خیرین خصوصا خانواد های امینایی و صافی و خیریه مشیز که در تجهیز و راه اندازی این کارگاه تلاش نمودند تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/س

 

کارگاه خیاطی ویژه توانمندسازی خانواده مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار