شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۴۳۹.۵۳ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۸۵۵ واحدی رسید.

تالار شیشه‌ای سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۸۰.۶۵ واحدی به پله ۱۶۰ هزار و ۴۷۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۴۶۷ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس در آغاز معاملات به پله ۱۶۰ هزار واحدی رسید 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شپنا، کگل، کچاد، کنور با روند صعودی و نماد وتجارت، وبصادر، خودرو با روند نزولی کار خود را آزاد کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۱۶.۶ واحدی به پله یک هزار و ۹۴۸ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۳۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۱ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

حافظ در پایان معاملات روی خوش ندید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۴۳۹.۵۳ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۸۵۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۴ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۱۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فخوز، رانفور، جم با روند صعودی و نماد وبصادر، فولاد، رمپنا، وبملت با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۸.۴۷ واحدی به پله یک هزار و ۹۴۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۰۹ میلیون سهم طی ۱۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار