استاندار زنجان گفت: در دهه فجر ۶۲۰ پروژه را در حوزه های آموزشی، بهداشت و درمان، آب، حمل و نقل، صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.

افتتاح و بهره برداری از ۶۲۰ پروژه همزمان با ایام دهه فجر در زنجانوی گفت: برای حفظ اشتغال 1400 میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده که 1000 میلیارد تومان آن تسهیلات و 400 میلیارد تومان اعتبار است .به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، استاندار زنجان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک آغاز دهه فجر گفت: انقلاب ما بر مبنای اصلاح و بسط عدالت با انگیزه الهی بوده که به همین دلیل تا به امروز با صلابت و قدرت و با حمایت مردم حضور مقتدری در دنیا دارد.

حقیقی با اشاره به نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های پس از انقلاب همواره کرامت و بزرگی را حق مردم دانستند و دراین راستا انقلاب اسلامی به عزت رسیده است.

وی با بیان اینکه امام بزرگوار ما به جوانگرایی توجه ویژه داشتند، افزود: جوانان دیروز گوش به فرمان امام راحل حماسه‌های سترگی را آفریدند که دنیا از به تصویر کشیدن این حماسه‌ها عاجز است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز همه آحاد جامعه وظایف بزرگی برعهده دارند، افزود: وظیفه ما این است که تاکیدات امام و مقام معظم رهبری را عملیاتی کرده و مقوم‌های اتحاد را تقویت کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه همه اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و موضوعات دیگر حضور فعال دارند، افزود: باید بدانیم استمرار این انقلاب در سایه اتحاد و وحدت است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان این انقلاب باشیم، گفت: انقلاب برای اینکه به اینجا برسد ۲۳۰ هزار شهید داده که سهم این استان ۳ هزار شهید است.

استاندار زنجان به افتتاح طرح‌های مختلف در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر ۶۲۰ پروژه را در گستره آموزشی، بهداشت و درمان، آب، حمل و نقل، صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌کنیم.

حقیقی با بیان اینکه این پروژه‌ها با هزار و ۷۴۹ میلیارد تومان ۱۸۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش رقم داشته است، گفت: این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در استان بهتر شده است.

وی گفت: برای حفظ اشتغال ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظرگرفته شده که ۱۰۰۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

سخنرانی استاندار زنجان  پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.