استاندار زنجان و هیات همراه صبح امروز از پنج واحد تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح الله حقیقی با هیات همراه خود از مجموعه کارخانه کاغذ سازی راشاکاسپین دیدار کرد، در این دیدار ضمن بازدید از کارخانه با کارگران این کارخانه گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
 
بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و حضور در آن‌ها بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت
 

وی بعد از شنیدن مطالبات کارگران این کارخانه پای سخنان مدیرعامل این کارخانه نشست و برای رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را به متولیان امر صادر کرد.

حقیقی همچنین در این ادامه بازدید‌ها به واحد‌های تولیدی سرجین بافت، عایق‌های الکتریکی ، شرکت شادن  ومجتمع ذوب آهن و فولاد آلیاژی اشراق زنجان نیز دیدار کرد و  در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
 
 
بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و حضور در آن‌ها بصورت هفتگی ادامه خواهد داشت
 
 
گفتنی است:کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، معوقات بانکی، جرایم بانکی و تامین سرمایه در گردش از مهمترین مشکلات این واحد‌های تولیدی بود.
 
استاندار زنجان پس از بازدید از این واحدها در جلسه ای با مسولین ذیربط با تاکید بر لزوم استفاده ازمنابع محل تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور برای حل مشکلات پیش روی تولید واشتغال استان گفت: هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهم استان از این محل است که ۶۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به حوزه صنعت است.

حقیقی افزود: آمار واحد‌های تعطیل استان زنجان نسبت به میانگین کشوری ۱۱ درصد پایین‌تر است و تلاش مجموعه استان برای ایجاد وحفظ ۳۶ هزار اشتغال است.

وی ادامه داد:امسال بناست بر اساس هدفگذاری انجام شده ۱۲۹ واحد تولیدی در استان به مرحله فعال سازی برسد.
 
استاندار زنجان تصریح کرد :با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت، باید پروژه‌های مهم استان اولویت بندی و سپس اجرا شوند.

وی با بیان اینکه بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و حضور در آن‌ها به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی برگزار خواهد شد و با تشکیل این جلسات به ویژه در محل کارخانه‌های مشکل‌دار، تلاش می‌کنیم تا مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی را با اولویت حل و فصل نماییم.

انتهای پیام/ن
 

بازدید استاندار از واحدهای تولیدی زنجان

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.