استاندار زنجان در جمع فعالان سازمان های مردم نهاد به توانمند سازی سمن ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حقیقی استاندار زنجان در دیدار با فعالان سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: سازمان‌های مردم‌ نهاد  ابتدایی ترین وظایف مدیران است عده ای از مردم بدون هیچ  چشم‌داشتتی به منافع اقتصادی و سیاسی با تعهد و تدین و علاقمند به محیط زندگی،  برای خدمت به مردم سازمان های مردم نهاد را در شهرها تشکیل داده اند که بسیار ارزشمند است.

حقیقی با بیان اینکه همواره گفت: افرادی که در رأس سازمان‌های مردم‌نهاد حضور دارند، همه ویژگی ها از جمله متدین بودن، باسواد بودن و مهم‌تر از همه علاقه‌مند به خدمت را دارا هستند و همین عوامل باعث می‌شود که فعالان این عرصه از انگیزه مضاعفی برای حضور در این حوزه برخوردار باشند.

استاندار زنجان با اشاره به راه اندازی ۳۴۹ سمن در استان، فعالیت این تعداد سمن را قابل قبول ارزیابی کرد.

وی به حضور جوانان در کنار مدیران نیز گریزی زد و افزود :  این مهم در شرایطی اتفاق خواهد افتاد که این مشاوران، ایده‌ای موثر برای کمک به مدیران داشته باشند.

به گفته استاندار زنجان مدیران تلاش کرده‌اند تا از ظرفیت ها و ایده‌های قشر جوان در راستای توسعه جامعه استفاده کنند.

حقیقی به توانمند سازی سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت : با ایجاد کمیته نظارت بر اشتغال استان در صدد هستیم تا با  بکارگیری نیروهای جوان، اشتغالزایی به صورت عادلانه و ملموس در جامعه ایجاد شود.

انتهای پیام /ک

فعالیت 349 سمن در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.