نتایج بنچمارک پیکسل ۳ لایت XL منتشر شد +عکس

به تازگی در فضای مجازی نتایج بنچمارک محصول بعدی گوگل، پیکسل ۳ لایت XL، به همراه ۴ گیگابایت رم منتشر شده است.

نتایج بنچمارک محصول بعدی گوگل، پیکسل ۳ لایت XL منتشر شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، منتشر شدن نتیجه بنچمارک گوشی پیکسل ۳ لایت XL  بسیاری از افراد را غافلگیر کرده است. دلیل شگفت‌زدگی افراد این است که تا به حال هیچ کدام از محصولات گوگل دارای این میزان از ظرفیت نبوده‌اند؛ در واقع ۶ گیگ بالاترین میزان رم استفاده شده در گوشی‌های این شرکت است. در تصویر پایین نتیجه این بنچمارک را مشاهده می‌کنید:

نتایج بنچمارک محصول بعدی گوگل، پیکسل ۳ لایت XL منتشر شد +تصویر

اکنون بار دیگر این گوشی در بنچمارک حضور یافته اما با این تفاوت که در آن از رم ۴ گیگابایتی استفاده شده است. مسئله‌ای که الآن وجود دارد این است که ما نمی‌دانیم در حال حاضر کدام یک از این گوشی‌ها نسخه اصلی محصول جدید گوگل خواهند بود. دلیل این سردرگمی این است که گوگل گوشی‌های خود را با پیکربندی‌های مختلف عرضه نمی‌کند و بنا بر این تاریخچه قاعدتاً تنها یکی از این گوشی‌ها نسخه اصلی خواهند بود. باید امید داشته باشیم که گوگل نسخه ۶ گیگابایتی خود را به مرحله نهایی برساند.

در ادامه نتایج بنچمارک این نسخه جدید را مشاهده می‌کنید:

نتایج بنچمارک محصول بعدی گوگل، پیکسل ۳ لایت XL منتشر شد +تصویر

در بنچمارکی که به تازگی انجام شده، از تراشه Snapdragon 710 سخن به میان آمده است. در این بنچمارک نتیجه به دست آمده کمی پایین‌تر از دفعه قبل است. دلیل این امر هم کاملاً واضح است. تعویض رم ۶ گیگابایتی اولیه با یک رم ۴ گیگابایتی را می‌توان اصلی‌ترین دلیل این کاهش در نتیجه بنچمارک دانست.

شاید برای شما سؤال پیش آمده باشد که چرا ما انتهای نام تجاری این محصول از واژه Lite استفاده می‌کنیم. دلیل استفاده از کلمه Lite این است که معمولاً شرکت گوگل گوشی‌های میان‌رده در حال ساخت خود را Bonito و Sargo می‌نامد، در نتیجه ما از نگاه کردن به کد دستگاه این مسئله را متوجه شدیم.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

نتیجه بنچمارک گوشی جدید گوگل

برچسب ها: فناوری ، پیکسل ، گوگل ، بنچمارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار