پس از نمایش گیم پلی The Last of Us: Part 2 در E3 2018 دیگر خبر خاصی از این عنوان منتشر نشد تا آن که به تازگی آهنگساز این بازی اعلام کرد این عنوان به زودی عرضه می‌شود.

به گفته آهنگساز بازی The Last of Us قسمت دوم این عنوان به زودی عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان مطرح The Last of Us یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های ویدئویی حال حاضر محسوب می‌شود. قسمت نخست این بازی ویدئویی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد که توانست جوایز زیادی را کسب کند، علاوه بر این از ۹ سایت و مجله مطرح امتیاز‌دهی بازی‌های ویدئویی، ۶ مورد نمره کامل را برای این عنوان در نظر گرفتند.

چندی بعد از عرضه این بازی خبر ساخت قسمت دوم آن از طرف استودیو ناتی داگ اعلام شد اما خبر زیادی در این مورد منتشر نشد. در کنفرانس شرکت سونی طی رویداد E3 در سال ۲۰۱۸، یک ویدئو از قسمت دوم این بازی منتشر شد تا علاقه‌مندان این عنوان با جزئیات ساخت این بازی ویدئویی آشنا شوند. اما بار دیگر بعد از مراسم E3 هیچ خبر مهمی از این بازی منتشر نشد.

در رویداد PlayStation Experience 2018 اطلاعاتی از این بازی منتشر نشد، همچنین در مراسم The Game Awards 2018 نیز با وجود آن که پیش نمایش‌های متنوعی از بازی‌های مختلف پخش شد، باز هم خبری از قسمت دوم The Last of Us نبود. تاکنون نیز خبری از اینکه عنوان مورد بحث در کنفرانس سونی در E3 تابستان آینده حضور دارد یا خیر اعلام نشده است. با این وجود حتی زمان عرضه این بازی مشخص نیست.

به گفته آهنگساز بازی The Last of Us قسمت دوم این عنوان به زودی عرضه می‌شود

اما به تازگی Gustavo Santaolalla، موسیقی‌دان آرژانتینی و آهنگساز مطرح این عنوان اعلام کرده این بازی به زودی عرضه می‌شود. طبق ویدئویی که یکی از کاربران سایت Reddit از او تهیه کرده است، Santaolalla که برای اجرای برنامه‌ای در کویت حضور دارد، در مورد ساخت موسیقی متن قسمت اول The Last of Us توضیحاتی را می‌دهد. در ادامه او می‌گوید که بخش کوچکی از موسیقی قسمت دوم که به زودی عرضه می‌شود را هم خودش تولید کرده است. البته به طور دقیق مشخص نیست که آیا این بازی در سال جاری معرفی می‌شود.

چندی پیش نیز Alannah Pearce، سردبیر سابق سایت IGN در حساب توئیتر خود از احتمال عرضه The Last of Us در سال ۲۰۱۹ خبر داده بود، البته مدتی پس از آن، خبر پاک شد اما وی اعلام کرد که این خبر چندین بار توسط چندین نفر گفته شده است. اما این تنها یک احتمال است و تا زمانی که به صورت رسمی از طرف سونی‌ یا ناتی داگ، تایید نشود چیزی را تغییر نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید: احتمال آغاز تولید سری جدید عنوان Spider-Man برای پلی استیشن 


انتهای پیام/

نسخه دوم عنوان The Last of Us

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار