اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O وارد بازار جهانی می‌شود +تصاویر

شرکت سامسونگ اولین گوشی خود با نمایشگر Infinity-O را با نام گلکسی A8s در چین معرفی کرد اما حالا برنامه دارد این مدل را با نام A9 Pro در بازار جهانی عرضه کند.

اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O پا به بازار جهانی می‌گذارد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نمایشگر سامسونگ با فناوری Infinity-O متعلق به مدل گلکسی A8s بود، این مدل در ابتدا برای حضور گسترده بازار چین تولید شد. بعد از استقبال خوب از این دستگاه، شرکت کره‌ای تصیم گرفت تا این مدل را در خود کره جنوبی نیز به فروش برساند، به همین جهت از ۲۸ ژانویه این مدل با قیمت حدود ۵۴۰ دلار در کره جنوبی به فروش می‌رسد. سامسونگ اعلام کرده که این مدل به تدریج به بازار‌های مختلف ورود پیدا خواهد کرد و قیمت آن نیز در مناطق مختلف، متفاوت خواهد بود اما خبر مهم آن است که نام گلکسی A8s دیگر بر روی این محصول نخواهد بود و از این پس این مدل با نام A9 Pro شناخته خواهد شد، البته تنها تغییر به وجود آمده در این مدل نام آن است و قطعات فنی به کار رفته، با نسخه اولیه تفاوتی ندارد.

اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O پا به بازار جهانی می‌گذارد +تصاویر

نمایشگر Infinity-O سامسونگ، صفحه نمایشی است که در آن برای دوربین سلفی یک حفره در گوشه صفحه قرار گرفته باشد.

اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O پا به بازار جهانی می‌گذارد +تصاویر

به این ترتیب A9 Pro با همان امکاناتی که در چین عرضه شد، به بازار جهانی وارد می‌شود. این مدل به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ با نسبت ۱۹.۵:۹ و حفره برای دوربین سلفی مجهز است. سامسونگ برای پردازنده این مدل از تراشه ۱۰ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ با هشت هسته پردازشی بهره برده است و همچنین برای پردازنده گرافیکی از Adreno 616 استفاده شده است. A9 Pro در دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه شده و حافظه اصلی آن ۱۲۸ گیگابایت است.

اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O پا به بازار جهانی می‌گذارد +تصاویر

در پشت این مدل دوربین سه‌گانه دیده می‌شود، این دوربین متشکل از ماژول اصلی با ۲۴ مگاپیکسل و روزنه عریض f/۱.۷، دوربین تله فوتو با سنسور ۱۰ مگاپیکسل و دوربین ثبت تصاویر عمیق و پرتره با سنسور ۵ مگاپیکسل، است. همچنین دوربین سلفی با سنسور ۲۴ مگاپیکسل در بالا سمت چپ نمایشگر Infinity-O قرار گرفته است.

اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O پا به بازار جهانی می‌گذارد +تصاویر

هرچند که مدل‌های میان‌رده جدید دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستند اما حسگر اثر انگشت این مدل در پشت گوشی طراحی شده است. همچنین این مدل به اندروید ۸.۰ عرضه می‌شود که کمی ناامیدکننده است.


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی Infinity-O سامسونگ عرضه جهانی شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار