گزینه دانلود در نسخه جدید یوتیوب اضافه می‌شود

یوتیوب در نظر دارد در نسخه بروز رسانی شده خود روش‌هایی برای دانلود ویدئو را به کاربران پیشنهاد کند.

یوتیوب روش‌های دانلود ویدئو را به کاربران پیشنهاد می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرهای جدید از شرکت یوتیوب حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد در نسخه جدید موتور جستجوی ویدئویی خود گزینه‌هایی را برای دانلود ویدئوهای خود اضافه کند.

 یوتیوب اعلام کرده قابلیت دانلود و مشاهده آفلاین ویدئو‌های موجود در موتور جستجوی خود را به زودی فعال‌سازی می‌کند تا کاربران با آسودگی بیشتر بتوانند از تمامی فایل‌های تصویری بزرگترین نمایش‌دهنده ویدئویی جهان لذت ببرند. با اینکه هنوز امکان دانلود مستقیم از یوتیوب فراهم نشده اما کاربران در سراسر جهان واکنش‌های بسیار مثبتی به این اقدام آینده یوتیوب نشان داده‌اند.

قرار است ویژگی جدید این اپلیکیشن در مرحله اول برای سیستم‌عامل‌های موبایلی اندروید و IOS عرضه شود و در مدت زمان کوتاه پس از آن کاربران رایانه نیز از دانلود مستقیم ویدئو از یوتیوب لذت خواهند برد.  کاربران با نصب آخرین نسخه اپلیکیشن یوتیوب قادر خواهند بود از میان لیستی که گزینه‌های پیشنهادی را برای دانلود هر ویدئو ارائه می‌دهند، انتخاب کنند.

یوتیوب این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا با تنظیم دلخواه نحوه دانلود ویدئو‌ها بتوانند در فرصتی مناسب این فیلم‌ها را تماشا کنند. در واقع هر کاربر می‌‌تواند با مراجعه به قسمت تنظیمات دانلود ویدئو، گزینه دانلود خودکار را فعال و یا غیرفعال کند. یکی از اعضای تیم پشتیبانی تیم یوتیوب گفت: «همه مردم جهان می‌توانند تنها با اشاره به یک گزینه، ویدئو‌های موجود در یوتیوب را دانلود کنند.»

اگر قصد دانلود ویدئویی با گوشی هوشمند خود را از یوتیوب دارید ولی حجم و سرعت اینترنت همراه شما امکان این کار را نمی‌دهد، کافی است در اولین فرصتی که به WiFi متصل می‌شوید به از دانلود خودکار ویدئوی مورد نظر خود در یوتیوب لذت ببرید. جای هیچگونه نگرانی برای آن دسته افراد که علاقه‌ای به دانلود خودکار ندارند، نیست زیرا همانطور که پیش از این نیز گفته شد این ویژگی به راحتی غیرفعال می‌شود.

یوتیوب روش‌های دانلود ویدئو را به کاربران پیشنهاد می‌دهد


بیشتر بخوانید: قابلیت جدیدی که یوتیوب به کاربران خود ارائه می‌دهد


انتهای پیام/

یوتیوب روش‌های دانلود ویدئو را به کاربران پیشنهاد می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار