پورشه تایکان بخرید، سه سال شارژ رایگان هدیه بگیرید!

پورشه اعلام کرده که خریداران مدل تمام برقی تایکان، امکان استفاده رایگان از شارژر‌های عمومی را به مدت سه سال خواهند داشت.

پورشه تایکان بخرید، سه سال شارژ رایگان هدیه بگیرید!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتریان اولین محصول تمام الکتریکی پورشه نگرانی برای هزینه شارژ باتری‌های خودروی خود را به مدت سه سال نخواهند داشت. شرکت پورشه در این راستا هزینه تامین برق تایکان را به مدت سه سال به شرکت برق ایالات متحده پرداخت کرده است. علت این سخاوتمندی پورشه در این موضوع نهفته است که این شرکت هزینه پرداخت این قبض برق سه ساله را از سود حاصل از فروش تایکان جبران می‌کند. این بُن هدیه شامل استفاده از کلیه ایستگاه‌های شارژ عمومی ایالت متحده در بازه‌های ۳۰ دقیقه‌ای در سر‌تا‌سر این کشور می‌شود.

این ایستگاه‌های شارژ که در ۳۰۰ بزرگراه و ۴۲ استان وجود دارند، در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از هم قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه هر کدام از این ایستگاه‌های شارژ حداقل دارای ۵ جایگاه و در برخی مجهز به ۱۰ جایگاه نیز هستند. جایگاه‌های شارژ عموما شامل ۲ ایستگاه شارژ سریع با توان ۳۵۰ کیلووات و باقی آن‌ها با توان ۱۵۰ کیلووات آماده ارائه خدمات خواهند بود. همچنین ۱۹۱ نمایندگی پورشه در این کشور به سیستم شارژ سریع و ۱۲۰ نمایندگی نیز به سیستم شارژ فوق سریع مجهز می‌شوند. این سیستم‌های شارژ شامل جایگاه‌های ۵۰ و ۳۲۰ کیلوواتی می‌شوند. شرکت پورشه در این راستا سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰ میلیون دلاری را انجام داده است. همچنین مالکان تایکان نیز می‌توانند به صورت رایگان از جایگاه شارژ سریع در پارکینگ منزل خود بهره‌مند شوند. این شرکت با نصب جایگاه شارژ سریع در منزل یا محل کار مالکان، یک جایگاه اختصاصی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

پورشه تایکان بخرید، سه سال شارژ رایگان هدیه بگیرید!

پورشه تایکان به عنوان اولین خودروی تمام الکتریکی این شرکت قرار است طی سال جاری با قیمتی بین پورشه پانامرا و پورشه کاین عرضه شود. پورشه کاین با قیمت پایه ۶۵ هزار دلار و پانامرا با قیمت پایه ۸۶ هزار دلار در ایالات متحده به فروش می‎رسند. تایکان مجهز به پیشرانه برقی با توان ۶۰۰ اسب‌بخار است که توانایی دست‌یابی به شتاب صفر تا صد را تنها ظرف مدت ۳.۵ ثانیه دارد.

با استفاده از سیستم شارژ فوق سریع، تایکان توانایی پیمودن مسافت ۴۰۰ کیلومتر تنها با ۲۰ دقیقه اتصال به شارژر را دارد. همچنین با اتصال تایکان به سیستم شارژ فوق سریع به مدت ۴ دقیقه، امکان پیمایش مسافت ۱۰۰ کیلومتری فراهم می‌شود.


بیشتر بخوانید: اکثر مشتریان پورشه تایکان EV از مالکان تسلا هستند


انتهای پیام/

سه سال شارژ رایگان برای مالکان خودروی برقی پورشه تایکان

برچسب ها: فناوری ، پورشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار