اتومبیل پورشه ۹۱۱ با افزایش سرعت چشمگیر معرفی شد

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۹ که چند ماه پیش معرفی شده به اندازه یک لامبورگینی هوراکان، سریع است.

اتومبیل پورشه ۹۱۱ با افزایش سرعت چشمگیر معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت مدتی کوتاه از معرفی نسل جدید پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه لس‌آنجلس، حال برای اولین بار این محصول استراتژیک پورشه مورد آزمایش قرار گرفته است. در این آزمایش تمرکز اصلی بر روی توانایی شتاب‌گیری و دست‌یابی به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

شتاب صفر تا صد پورشه ۹۱۱ کررا S جدید در حالی نزدیک به لامبورگینی هوراکان است که هم از موتور کوچک‌تری نسبت به این سوپر‌اسپرت ایتالیایی بهره می‌برد و هم توان کمتری دارد. پورشه ۹۱۱ کررا S مدل پرفورمنس توسط یک موتور ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری تخت نیرویی معادل ۴۴۴ اسب‌بخار تولید می‌کند که ۳۰ اسب‌بخار بیشتر از نسل قبل بوده و نسبت به لامبورگینی هوراکان با موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری V شکل با توان تولید ۶۰۲ اسب‌بخار، ۱۵۸ اسب‌بخار ضعیف‌تر است. با این وجود شتاب ۰ تا ۱۰۰ در این خودرو در ۳.۷ ثانیه اتفاق می‌افتد که تنها ۰.۵ ثانیه کند‌تر از هوراکان ارزیابی می‌شود.

پورشه ۹۱۱ توانمند همچون یک لامبورگینی

این عدد در مدل دیفرانسیل عقب ۹۱۱ به ثبت می‌رسد و مدل 4S با همین موتور از طریق انتقال نیرو به هر چهار‌چرخ، حدود ۰.۱ ثانیه سریع‌تر و همین مدل با سفارش پکیج اسپرت پورشه ۰.۲ ثانیه دیگر سریع‌تر است. البته دستیابی به این شتاب تنها از طریق سیستم لانچ کنترل صورت می‌پذیرد. در لانچ کنترل، راننده با قرار دادن پا بر‎ روی پدال ترمز و فشردن پدال گاز (درحال درگیر بودن دنده)، دور موتور را در عدد تعیین شده ثابت نگاه می‌دارد و با رها کردن پدال ترمز، خودرو شلیک می‌شود! این حالت برای دستیابی به بهترین شتاب ضروری است اما در صورت انجام بیش‌ از حد این کار ممکن است به خودرو آسیب برسد. همچنین حداکثر سرعت پورشه ۹۱۱ در نسخه کررا S (دیفرانسیل عقب) ۳۰۷ کیلومتر در ساعت و در نسخه کررا (دیفرانسیل عقب) ۳۰۷ کیلومتر در ساعت و در نسخه کررا 4S (چهار‌چرخ متحرک) به دلیل وزن بیشتر ۳۰۶ کیلومتر در ساعت ثبت شده است. این عدد در لامبورگینی هوراکان پایه ۳۲۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

پورشه ۹۱۱ توانمند همچون یک لامبورگینی


بیشتر بخوانید: مرسدس‌ بنز E63 S یک استیشن خانوادگی با قدرتی بیشتر از لامبورگینی! +تصاویر


انتهای پیام/

پورشه ۹۱۱ جدید با توانایی رقابت با لامبورگینی هوراکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
درسته ولی از وانت تسلا شکست خورد
آخرین اخبار