شاسی‌ بلند کوچک مرسدس‌ بنز آماده معرفی +تصاویر

تصاویر جاسوسی منتشر شده خبر از آخرین مراحل آزمایش مرسدس GLB توسط این شرکت می‌دهد.

شاسی‌بلند کوچک مرسدس‌بنز آماده معرفی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر جاسوسی منتشر شده از آزمایش مرسدس GLB نشان می‌دهد که این شرکت در حال آماده‌سازی آخرین و قوی‌ترین مدل این محصول یعنی AMG GLB 35 است. با این تفاسیر می‌توان حدس زد که فاصله زیادی با زمان معرفی رسمی نخواهیم داشت. این خودرو که یک شاسی‌بلند کوچک با طراحی تند و تیز‌تر نسبت به GLA محسوب می‎شود، قرار است در کنار پیشرانه‌های متوسط اقتصادی، از نمونه‌های نیرومند‌تر و اسپرت AMG نیز بهره‌مند شود.

نمونه مورد آزمایش گویا همان پیشرانه ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربوی مورد استفاده در A35 است که توانایی دست‌یابی به توان ۳۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر را داراست. این خودرو که احتمالاً مجهز به سیستم چهار‌چرخ متحرک بوده، توان تولیدی پیشرانه توانمند خود را توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه منتقل می‌کند. تکنولوژی چهار‌چرخ متحرک مورد استفاده در GLB 35 همان نمونه ارتقاء یافته استفاده شده در نسل قبلی A45 است. همچنین این مدل به همراه سیستم تعلیق تطبیقی با قابلیت تنظیم ارتفاع و شاسی ارتقاء یافته عرضه می‌گردد تا برای سفر‌های خارج جاده‌ای نیز توانایی بیشتری از خود نشان دهد.

با استناد به تصاویر به دست رسیده از نمونه استتار شده از این خودروی در حال آزمایش، به نظر می‌رسد که GLB 35 AMG شامل تغییرات ظاهری همچون سپر‌های اسپرت و بلند‌تر، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر جلو، جلو‌پنجره مخصوص AMG، رکاب‌های جانبی اسپرت، رینگ‌های بزرگ‌تر به همراه خروجی اگزوز دوگانه اسپرت شده است. در نمای داخلی اما تغییرات آن چنان به چشم نمی‌آیند و طراحی کابین خودرو تشابه زیادی با مرسدس‌بنز A کلاس هاچبک دارد. این موضوع بدان معناست که این خودرو از امکانات زیادی همچون دو صفحه نمایش بزرگ روی داشبورد و پشت آمپر، چراغ‌های نورپردازی کابین و جدید‌ترین طراحی داخلی محصولات مرسدس‌بنز بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که مرسدس قصد عرضه نسخه GLB 45 AMG را نیز داشته باشد اما در صورت به وقوع پیوستن این اتفاق، همچون مرسدس A45 AMG که قرار است امسال معرفی شود، این خودرو نیز مجهز به پیشرانه ۴۰۰ اسب‌بخاری به همراه سیستم پیشرفته دریافت خواهد بود. شاسی‌بلند کوچک مرسدس‌بنز قرار است در تابستان امسال به صورت رسمی معرفی شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Mercedes-AMG GLB 35 را مشاهده می‌کنید.

شاسی‌بلند کوچک مرسدس‌بنز آماده معرفی +تصاویر

شاسی‌بلند کوچک مرسدس‌بنز آماده معرفی +تصاویر

شاسی‌بلند کوچک مرسدس‌بنز آماده معرفی +تصاویر


بیشتر بخوانید: مرسدس‌ بنز E63 S یک استیشن خانوادگی با قدرتی بیشتر از لامبورگینی! +تصاویر


انتهای پیام/

مرسدس‌بنز GLB کلاس در آستانه معرفی رسمی

برچسب ها: فناوری ، مرسدس بنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار