رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: تیم ملی ارتش به عنوان یکی از تیم‌های ایران در تورنمت بین المللی بوکس چابهار شرکت می‌کند.

فولادی:تیم ملی ارتش در تورنمنت بین المللی بوکس چابهار شرکت می کند جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در  گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه فینال قهرمانی بوکس ارتش بیان کرد: فرارسیدن چهلمین بهار اسلامی را به مردم سرزمینم تبریک می گویم. مسابقات قهرمانی بوکس ارتش نیز به جهت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد. اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور بوکس ایران به میزبانی تهران برگزار شد. سال ها بود که  هیئت ورزشی بوکس ارتش فعال نبود و جای خالی آن در ارتش احساس می شد. در بوکس ارتش بازیکنان و پیشکسوتان بسیار ارزنده ای داشتیم ولی فرصتی برای آن ها پیش نیامده بود تا مهارت های خود را در بوکس ارائه دهند.ما تلاش کردیم با برگزاری این مسابقه فرصت را در اختیار خانواده بوکس ارتش قرار دهیم تا در این رشته فعالیت کنند.

او افزود: این مسابقات پیش زمینه ای است برای انتخاب بهترین ها برای تیم ملی ارتش بوکس است. با هماهنگی با فدراسیون بوکس و حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس شده است قرار است نفرات برتر به تیم ملی بوکس ارتش دعوت شوند و به اولین تورنمنت بین المللی اعزام شوند. با هماهنگی های لازم با فدراسیون بوکس  تیم ملی ارتش در تورنمنت بین المللی چابهار در قالب یک تیم شرکت می کنند. نفراتی که در این رقابت اعزام می شوند بوکسور های برتر رقابت های قهرمانی بوکس ارتش کشور است.

فولادی ادامه داد: ما به دنبال زنده نگه داشتن این تیم هستم و چنانچه شورای عالی نیرو های مسلح قبول کند تیم ملی ارتش بوکس را به  مسابقات بوکس ارتش های جهان اعزام کنیم. به دلیل اینکه مسابقات بوکس ارتش سال آینده در چین برگزار می شود باید پیش از  عید مراحل آماده سازی تیم ملی را انجام دهیم و اردو و بازی های  تدارکاتی را برای آن ها در نظر بگیریم.


بیشتربخوانید:

امیری: نفرات برتر قهرمانی بوکس ارتش به تیم ملی دعوت می شوند

ثوری: پس از تائید وزارت ورزش و جوانان بوکس بانوان راه اندازی می‌شود

رشید: انتخابی تیم ملی جوانان بوکس در پایان بهمن ماه برگزار می شود


انتهای پیام/

اظهارات فولادی درباره ی مسابقات قهرمانی بوکس ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح سرخوش
۲۲:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
سلام زمان این مسابقه کی هس ؟
آخرین اخبار