رئیس هیئت بوکس ارتش گفت: در هر وزن سه بازیکن برتر رقابت‌های قهرمانی بوکس ارتش به تیم ملی ارتش دعوت می‌شوند.

سرهنگ امیری: نفرات برتر قهرمانی بوکس ارتش به تیم ملی دعوت می شوندسیاوش امیری در حاشیه فینال رقابت های قهرمانی ارتش بوکس در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین دوره مسابقات بوکس ارتش قهرمانی و انتخابی تیم ملی ارتش ایران به میزبانی تهران برگزار شد.

در این دوره ۹۰ بازیکن در قالب ۹ تیم که اکثر این بوکسور‌ها از بازیکنان درجه ۱ بوکس ارتش ایران هستند حضور دارند. حدود ۱۶ بازیکن ملی پوش از تیم ملی بوکس در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند. تلاش می‌کنیم این مسابقات را در ادامه برگزار خواهیم کرد. ما پذیرای دعوت سایر استان‌های برگزار کننده رقابت‌های بوکس هستیم و در آن شرکت خواهیم کرد. تصمیم داریم در لیگ بوکس تیم ارتش را شرکت داده و بتوانیم ماهیت بوکس ارتش را به همگان نشان دهیم.

او افزود: ما برای نفرات اول تا سوم ضمن دادن مدال و احکام، جوایزی را از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته ایم.

جبار فعلی سرمربی تیم ارتش بوکس کشور در این دره از مسابقات حضور داشت و بازیکنان حاضر در این مسابقات را آنالیز می‌کرد. قرار بر این است که در هر وزن ۳ نفر را به تیم ملی ارتش دعوت کنیم و در نهایت از بین این نفرات بازیکنان نهایی تیم ملی ارتش را انتخاب کنیم. هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی ارتش است.

او اظهار کرد: برنامه‌های لازم را در تقویم ورزشی تیم ملی ارتش برنامه ریزی خواهیم کرد و در ادامه اعلام خواهد شد. ما اردو‌های مختلفی را برای تیم ملی ارتش در نظر داریم تا جهت آمادگی جسمانی و تکنیکی آن‌ها افزایش پیدا کند.


بیشتربخوانید:

دلاوری: باید برای بوکس هزینه شود/ قراردادم با فدراسیون یکساله است

رشید: انتخابی تیم ملی جوانان بوکس در پایان بهمن ماه برگزار می شود

ثوری: پس از تائید وزارت ورزش و جوانان بوکس بانوان راه اندازی می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات سرهنگ امیری درباره مسابقات ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تبریز
۰۲:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
بوکس ورزش جذابیه و معمولا نظامیها و تکاورها هم بوکس را اموزش دیده اند
آخرین اخبار