رئیس فدراسیون بوکس گفت: با اعلام "آیبا" تمام کشور‌ها باید بوکس بانوان را راه اندازی کنند و ما پس از تائید وزارت ورزش و جوانان این کار را خواهیم کرد.

ثوری: پس از تائید وزارت ورزش و جوانان بوکس بانوان راه اندازی می شودحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طبق اعلام آیبا فدراسیون جهانی بوکس تمام کشور‌ها موظف به راه اندازی بوکس بانوان هستند و در صورت اجرا نکردن آن ۳ سال محروم می‌شوند. همچنین در نشست مسکو قرار بر این شد که تمام کشور‌ها بوکس بانوان خود را راه اندازی کنند تا برابری جنسیتی برقرار شود. البته ما در بوکس قوانین و شرایط کشور خودمان را داریم و براساس اصول اسلامی برنامه ریزی می‌کنیم و پیش خواهیم رفت. ما چندی پیش لباسی متناسب با شئونات اسلامی طراحی کردیم و به وزارت و جوانان ارائه دادیم و آن‌ها قرار است بررسی ها‌ی لازم را در این جهت انجام دهند. پس از تائید وزارت ورزش و جوانان ما اقدامات اولیه را در جهت راه اندازی بوکس بانوان انجام خواهیم داد. همچنین پس از تائید وزارت ورزش و جوانان کلاس‌های داوری و مربیگری بانوان را راه اندازی می‌کنیم.

او درباره وضعیت تیم ملی بوکس گفت: وضعیت تیم ملی بوکس خوب است و به دور از حواشی در حال تمرین برای مسابقات تدارکاتی مجارستان هستند. البته من باید به این نکته اشاره کنم که ما بازیکنان بهتری نیز در تیم ملی بوکس داریم، اما قرار را بر این گذاشتیم تا نفرات اول قهرمانی کشور به رقابت مجارستان اعزام شوند. کادرفنی و تیم ملی با عشق در حال تمرین هستند. امیدوارم همه دوستداران بوکس قدر آرامش به وجود آمده در بوکس باشند.

او در پایان اظهار کرد: برای این رقابت‌ها نباید توقع مدال و مقام داشته باشیم. حضور در این رقابت‌ها جهت آماده سازی تیم ملی برای انتخابی المپیک ۲۰۲۲ است و، چون بازی تدارکاتی است کسب مدال برای ما خیلی مهم نیست و بیشتر هدف ما آماده سازی و محک زدن نفرات حاضر در تیم ملی است.


بیشتربخوانید:       

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس انتخاب شد 

دلاوری: باید برای بوکس هزینه شود/ قراردادم با فدراسیون یکساله است

رشید: انتخابی تیم ملی جوانان بوکس در پایان بهمن ماه برگزار می شود


انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره آخرین وضعیت بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۰۲:۰۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
من عاشق ورزش بوکس هستم و دوست دارمهرچه سریع تر بروم و مبارزه کنم
آخرین اخبار