مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: اگر می‌خواهیم در بوکس نتیجه بگیریم باید مسئولان برای این رشته هزینه کنند.

جاسم دلاوری مربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان  در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخابش به عنوان مربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: از قبل جلسه‌ای با امید رشید (سرمربی تیم ملی بوکس جوانان) داشتم تصمیم بر آن شد که به عنوان دستیار در تیم ملی بوکس جوانان در خدمت بازیکنان باشم، طی صحبت‌هایی که با فدراسیون بوکس انجام دادم قرار شده تا آخر این ماه حکم من صادر شود و من به عنوان مربی در کنار تیم ملی جوانان باشم.

او درباره برنامه اش برای تیم ملی بوکس جوانان افزود: هنوز فرصت نشده با سرمربی تیم ملی برنامه ریزی اصلی مان را مشخص کنیم. تا زمانی که رشید به عنوان سرمربی در تیم ملی باشد من هم همراه او هستم و به امید خدا در کنار هم تیم ملی خوبی را خواهیم ساخت.

او در پاسخ به این سوال که تاثیرگذاری مربی خارجی در تیم ملی بوکس بیشتر است یا مربی داخلی بیان کرد: مسئولان باید برای بوکس بیشتر هزینه کنند. برخی‌ها می‌گویند مربی خارجی بیشتر به درد تیم ملی می‌خورد تا مربی داخلی، اما به نظرم این گونه نیست، مربی خارجی اگر امکانات نداشته باشد او هم همانند مربیان داخلی فقط بازیکنان را تمرین می‌دهند. در کل باید در بوکس کشور هزینه شود مربیان خارجی و ایرانی مانند هم هستند و چه بسا در زمینه‌هایی مربیان ایرانی بهتر از مربیان خارجی هستند.

وی در خصوص برگزاری اردو‌ها گفت: تا جایی که اطلاع دارم قرار است از هفته‌ی آخر بهمن ماه مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برگزار شود و احتمالا بلافاصله پس از این مسابقات اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.

دلاوری در پایان تصریح کرد: امیدوارم حضورم در تیم ملی برای بازیکنان مثرثمر واقع شود و آن‌ها بتوانند در رقابت‌های مختلف برای کشورمان عناوین خوبی را کسب کنند.


بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس انتخاب شد

مشکلات خانوادگی مانع از حضور سالگادو در تیم ملی بوکس ایران شد

مظاهری: نفرات اول قهرمانی کشور به مسابقان مجارستان اعزام خواهند شد


انتهای پیام/

اظهارات دلاوری درباره تیم ملی بوکس جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار