مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: ماه آینده یک تورنمنت در کشور مجارستان را در پیش داریم که در آن مسابقات نفرات اول قهرمان کشوری در هر وزن در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص شرایط ملی پوشان در راه رسیدن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو اظهار کرد: پس از مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی بوکس بود، 50 نفر که به طور میانگین چهار الی پنج نفر را به اردوی تیم ملی بوکس دعوت کردیم و مسابقات انتخابی برگزار می کنیم تا به حد نصابی که مد نظرمان است، برسیم.

او در ادامه افزود: ماه آینده یک تورنمنت در کشور مجارستان را در پیش داریم که در آن مسابقات نفرات اول قهرمان کشوری در هر وزن در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است و امیدوارم به اهدافمان که کسب در هر سه وزن المپیکی است، دست یابیم.

مظاهریدر خصوص آخرین شرایط احسان روزبهانی ملی پوش بوکس کشورمان گفت: روزبهانی پس از بهبود یافتن مصدومیتش به تیم ملی اضافه شد و تمرینات را به خوبی دنبال می کند.

او در ادامه با اشاره به بازی های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: در بازی های آسیایی جاکارتا، ملی پوشان کشورمان در وزن های سنگین با توجه به عملکرد خوبی که داشتند اما متاسفانه حذف شدند. قهرمانان بوکس اکثرا از قاره ی آسیا هستند و کشور های ازبکستان، قزاقستان و کره جنوبی در بوکس از قدرت خوبی برخوردار هستند. ما نفرات زیادی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده ایم تا علاوه بر جوان گرایی، بهترین بوکسورها را به مسابقات اعزام کنیم تا بتوانیم سهمیه های المپیک را کسب کنیم.

مربی تیم ملی بوکس کشورمان ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی کردیم تا تعداد سهمیه های کشورمان را نسبت به دوره گذشته بهبود ببخشیم و فعلا منتظر فدراسیون جهانی بوکس هستیم تا تعداد سهمیه ها را مشخص کند وطبق برنامه های فدراسیون جهانی بازیکنان را به مسابقات مختلف بین المللی اعزام کنیم.

او در پایان اظهار کرد: تمام تلاش کادرفنی و فدراسیون این است که در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

ثوری: کوشیر از عملکرد کادر فنی تیم ملی بوکس اعلام رضایت کرد

استکی: ثوری در جریان دلیل غیبتم در شورای فنی بوکس بود

تیم ملی بوکس ۱۶ بهمن ماه راهی تورنمنت مجارستان می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی بوکس درباره آخرین شرایط ملی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار