سرمربی تیم ملی جوانان بوکس گفت: انتخابی تیم ملی بوکس ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

رشید:انتخابی تیم ملی جوانان بوکس در پایان بهمن ماه برگزار می شودبه گزارش خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عذرخواهی پدرو سالگادو مربی کوبایی به علت اینکه نمی تواند به ایران بیاید، فدراسیون بوکس بدون اتلاف وقت امید رشید را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان بوکس معرفی کردند. او در دوران فعالیت به عنوان ملی پوش توانست مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

امید رشید سرمربی تیم ملی جوانان بوکس جوانان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: طی جلسه‌ای که من به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان با ثوری رئیس فدراسیون بوکس داشتم برنامه‌ها و نام کمک مربیان خودم را بیان کردم. مسابقات تیم ملی جوانان بوکس در آبان سال ۹۸ در مغولستان برگزار می‌شود. من در این جلسه درخواست چند تورنمنت و اردو مشترک را دادم و در ادامه اگر شرایط فراهم باشد و طبق برنامه‌ها پیش برویم موفق خواهیم شد.

او در ادامه افزود: اولین تورنمنتی که فدراسیون بوکس برای تیم ملی جوانان در نظر گرفته است مسابقات جوانان سن پترزبورگ روسیه از ۱۳ تا ۲۳ فرودین ماه سال ۹۸ است. همچنین ۹ مرحله اردو برای تیم ملی جوانان برگزار خواهد شد. انتخابی تیم ملی جوانان بوکس ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود و تعداد ۵۸ بوکسور به تیم ملی دعوت می‌شوند و در مجموعه انقلاب به تمرین می‌پردازند. مرحله اول اردو از ۴ اسفند ماه آغاز و تا ۲۳ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. در ادامه شرایط حضور داشتن و نداشتن بازیکنان در تیم ملی بستگی به نظر کادر فنی دارد. در هر مقطعی از زمان کادر فنی تیم ملی بوکس تورنمنت‌هایی را به فدراسیون اعلام می‌کند و هر کدام که منطبق با شرایط ما باشد به آن اعزام خواهیم شد.

رشید درباره حضور جاسم دلاوری به عنوان مربی اظهار کرد: جاسم دلاوری در کارنامه خود ۲ مدال آسیایی دارد که برای ما حائز اهمیت است و دوره‌ای مربی تیم ملی بوکس بوده است و الان اعث افتخار است که قرار است در تیم ملی جوانان در خدمتش باشیم.


بیشتر بخوانید:

دلاوری: باید برای بوکس هزینه شود/ قراردادم با فدراسیون یکساله است

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس انتخاب شد

مشکلات خانوادگی مانع از حضور سالگادو در تیم ملی بوکس ایران شد


انتهای پیام/

اظهارات رشید درباره تیم ملی جوانان بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار