سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری گفت: جزیره بوموسی قلب تپنده و جزء لاینفک ایران اسلامی است.

جزیره بوموسی قلب تپنده ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به بوموسی از این جزیره به عنوان قلب تپنده ایران اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان بدانند که این جزیره جزء لاینفک ایران اسلامی است و رزمندگان ما از وجب به وجب آن مانند ناموس خود دفاع می‌کنند.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، به منظور بررسی وضعیت منطقه نازعات وارد جزیره بوموسی شد و در این بازدید سطح آمادگی یگان‌های مستقر در این جزیره و استحکامات، مواضع و تجهیزات دفاعی آنان را ارزیابی کرد.

سرلشکر جعفری در حاشیه این برنامه، تصریح کرد: روحیه و انگیزه‌ای که در دوران دفاع مقدس در بسیجیان و رزمندگان شاهد بودیم، امروز در طلیعه پنجمین دهه انقلاب اسلامی در مدافعان و پاسداران میهن در جزیره بوموسی هم می‌بینیم و پایمردی، رشادت و جانفشانی این دریادلان غیور ستودنی است.

سرلشکر جعفری تحریک همسایگان ایران با هدف اختلاف افکنی را،اقدامی بی نتیجه از سوی کشور‌های فرامنطقه‌ای دانست و گفت: این ترفند‌ها راه به جایی نخواهد برد چرا که امروز ملت‌ها و دولت‌های دوست و همسایه ما دریافته اند که جمهوری اسلامی ایران برادر و همراه واقعی آن‌ها است و امنیت تنگه هرمز آب‌های نیلگون خلیج فارس تنها توسط کشور‌های منطقه تامین شده و در برقراری این امنیت جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کند.

سرلشکر جعفری با اشاره به صیدترال کشتی های چینی گفت: سیستم‌های دولتی و شیلات نباید جلوی مردم در استفاده از منابع طبیعی دریا را بگیرند و با دادن مجوز به کشتی‌های خارجی مردم را بیکار کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان افزود :سپاه و بسیج با تصمیمات انقلابی از مردم جاسک برای بهره برداری از مواهب دریا حمایت می‌کند.


انتهای پیام/ز


بازدید سردار سرلشکر پاسدار جعفری از بوموسی

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.