امام جمعه بندرعباس گفت: هر حرکتی خلاف نظام اسلامی سرنوشتی جز شکست ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به ۲۶ دی سالروز فرار شاه از ایران گفت: شاه که دست نشانده غرب بود با خفت و خواری از ایران گریخت و دشمنان بدانند هر حرکتی خلاف نظام اسلامی سرنوشتی جز شکست ندارد.

وی  افزود: ملت ایران برای استقلال و پیروزی بر نظام سلطه بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند و هرگز از آن دست نخواهند کشید.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمنان نظام و ملت ایران بیکار ننشسته و همچنان در پی توطئه هستند، اما مردم ونیرو‌های مومن و مخلص در ارتش، سپاه و بسیج گوش به فرمان رهنمود‌های رهبری فقیه، عادل، مدبر و دلسوز هستند و هوشیارانه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

آیت الله نعیم آبادی به مشکلات کارگران کارخانه آلومینیوم المهدی اشاره کرد واز مسئولان خواست علاوه بر رسیدگی به این موضوع، مراقب حقوق کارگران و بیت المال باشند.

امام جمعه بندرعباس شکست ناپذیر بودن و راه نداشتن باطل به قرآن را از دلایل مصونیت قرآن از تحریف برشمرده و افزود: بیش از هزار ۴۰۰ سال است که بدخواهان در تلاش برای تحریف این کتاب آسمانی هستند، اما همه به سختی شکست خوردند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: هر کس در جامعه در حد توان خود برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.
انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.