آیت الله نعیم آبادی گفت: احیای سالروز نهم دی احیای ارزش‌های اسلامی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: احیای سالروز نهم دی احیای ارزش‌های اسلامی است که مردم همیشه در صحنه این را به تمام دشمنان کوردل ثابت کردند.
وی افزود: ملت ایران اسلامی همیشه با بصیرت پشتیبان ولایت فقیه بوده و می‌ماند و از هیچ نیروی خارجی ترسی ندارد.
خطیب جمعه بندرعباس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره سیاست‌های غلط ترامپ در خاورمیانه افزود: رئیس جمهور آمریکا به دلیل اشتباهات پی در پی سیاسی نمی‌تواند خواب راحتی داشته باشد.
آیت الله نعیم آبادی به جایگاه مومن در جامعه اشاره کرد و گفت: زیارت مومن زیارت خداوند عالم است و مومن اگر بداند نزد پروردگار خویش چه جایگاه رفیعی دارد هرگز آن را به راحتی از دست نمی‌دهد.
وی با گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری از تمام زحمتکشان این عرصه تشکر و قدر دانی کرد و گفت: تمام کارکنان این دستگاه اجرایی شبانه روز در جاده‌های استان برای آسایش شهروندان هرمزگانی تلاش می‌کنند.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به هفته ثبت احوال اشاره کرد و افزود: از تلاشگران این عرصه می‌خواهم آمار‌های ازدواج، طلاق و سواد هرمزگانی‌ها را اطلاع رسانی کنند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مضرات استفاده از دخانیات اشاره کرد و گفت: اسلام دین سلامتی است و بالاترین هدیه برای جامعه، جامعه‌ای بدون دود است.
آیت الله نعیم آبادی افزود: روستا‌هایی بدون دخانیات مثل بلبل آباد شهرستان بشاگرد و بستوئیه رویدر باید الگویی برای تمام شهروندان هرمزگانی باشد.

 

انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.