سرپرست فرمانداری زاهدان گفت:بمناسبت دهه مبارک فجر ۲۴۴پروژه با اعتبار ۱۷۵میلیارد ۱۵۲میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:در دهه فجر امسال ۱۶۱پروژه در زاهدان با اعتبار ۵۱میلیارد تومان، ۲۸پروژه با اعتبار ۵۴میلیارد و ۲۰۴میلیون تومان در نصرت آباد، ۴۲پروژه با اعتبار ۵۴میلیارد و ۲۰۴میلیون تومان و ۱۲پروژه با اعتبار ۷میلیارد و ۸۱۲میلیون تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود:همچنین ۴۷پروژه در حوزه زاهدان کلنگ زنی می‌شود و اعتبار این پروژه‌ها ۷۰میلیارد و ۱۷۶میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: یکی، از برنامه‌های محوری دهه مبارک فجر افتتاح نمایشگاه چهل مین سالگرد پیروزی انقلاب در محل نمایشگاه دایمی با حضور کلیه دستگاه‌های اجرایی اسا که این نمایشگاه صبح‌ها و عصر‌ها از ساعت ۷تا ۱۱ و ۱۴تا ۲۰در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های و معضلات شهری تصریح کرد:ساماندهی متدکیان و زباله گرد‌ها یکی از اقدامات فرمانداری است و در تلاشیم تا این معضل هر جه سریعتر رفع شود.

ابوذر نخعی افزود: دیشب اتفاقی در زاهدان افتاد که نشان داد چه دشمنان سخیفی داریم در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب دست به چه اقداماتی می‌زنند و تلاش میکنند با این اقدامات کور اهداف خود را اجرایی کنند.

فرماندار زاهدان افزود: مدیریت در صحنه بسیار عالی بود مجموعه عوامل انتظامی امنیتی و پشتیبان کننده بسیار خوب بود، دو بمب صوتی منجر شد، مجروحان جراحت سطحی داشتند ناشی از موج انفجار بوده است، اما تمامی مجروحان مرخص شده اند.

وی با اشاره تشکیل پرونده برای فاقدین شناسنامه بیان کرد:برای رسیدگی به وضعیت فاقدین شناسنامه پرونده‌هایی تشکیل که توسط دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس نسبت به صدور شناسنامه با عدم صدور تصمیم گیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری زاهدان گفت:نظارت بر تامین بازار شب عید و کالاهای اساسی یک ضرورت است از این رو از شهروندان انتظار می رود تا تخلفات این بخش را به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.