رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان بوشهر گفت: هنرمندان این استان در سومین جشنواره منطقه‌ای نمایش‌های آیینی و سنتی «نرگس ارغون» خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جهانشیر یاراحمدی افزود: پژوهشگران و هنرمندان هم استانی در این جشنواره که در بهبهان خوزستان برگزار شد، چندین رتبه در بخش‌های مختلف به دست آوردند.

وی بیان کرد: در این جشنواره نمایش «شبی از شب‌های تهران مسافری» کار مشترک جواد صداقت و الهام ابنی از استان بوشهر در بخش صحنه‌ای حضور داشت و موفق شد رتبه دوم بازیگری مرد (حشمت غضنفر) و رتبه سوم بازیگری زن (الهام ابنی) را کسب کند.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان بوشهر ادامه داد: در بخش پژوهش جشنواره نیز علیرضا میرشکاری با مقاله «عنصر مهاجرت و نقش آن در روند شکل‌گیری و توسعه آیین تعزیه خوانی در جنوب ایران» و نیز اشرف سلطانی‌نیا و میترا خواجه‌ییان به‌طور مشترک با مقاله «جانپنداری در عروسک‌های آیینی بوشهر» عنوان‌های برتر را از آن خود کردند.

یاراحمدی بیان کرد: داوری بخش مقالات پژوهشی این جشنواره را محمدحسین ناصربخت، جهانشیر یاراحمدی و ابوالقاسم غلام‌حیدر برعهده داشتند.

انتهای پیام/ک

هنرمندان بوشهری در جشنواره منطقه‌ای نمایش‌های آیینی چند رتبه کسب کردند

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.