۱۱ اثر به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه مربیان و اعضاء ارشد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر راه یافت.

۱۱ اثر به جشنواره نمایش عروسکی بوشهر راه یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: از میان ۲۲ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۱۱ اثر در مرحله بازبینی با هم در حال رقابت هستند و در پایان نمایش‌های برگزیده به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

زهره عالی نسب ادامه داد: آثار نمایشی راه یافته به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی شامل «گوسفندی که خیلی کوچک بود» به کارگردانی زینب سالم پور از مرکز سیراف، «مهمان‌های پر دردسر» از مرکز دیلم به کارگردانی لاله شایان فر، «جدال کفش‌ها» به کارگردانی سحر سهولی از مرکز دیر، «قلبه به» کارگردانی زینب احمدی از مرکز اهرم، «گنجشک و پنبه دانه» از مرکز خورموج به کارگردانی گلستانه، «شب بو» به کارگردانی سیده معصومه حسینی و سیده مرضیه فاطمی از مرکز بردخون، «طوطی و بقال» به کارگردانی فاطیما لشگری از مرکز گناوه، «مداد سیاه کوچولو» به کارگردانی راضیه رزم پا از مرکز برازجان، «رازآواز» به کارگردانی بتول کیمیایی از مرکز نخل تقی، «این همه تلق و ملق» به کارگردانی آرزو تنگستانی از مرکز ریگ و «لک لک و روباه» به کارگردانی زینب رزمجو از مرکز شبانکاره هستند.

وی اهداف این دوره از جشنواره را تاکید بر استفاده از متون نمایشی با توجه به تخیل و ذهنیت کودکان، ترویج و توسعه فعالیت‌های هنری و کشف استعداد‌های مربیان و اعضا عنوان کرد و افزود: برپایی این نوع جشنواره‌ها باعث همدلی، تعامل و آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان و نوجوانان خواهد بود.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی هفتم بهمن در تالار آفرینش‌های مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

جشنواره نمایش عروسکی در بوشهر برگزار می‌شود

 

برچسب ها: تئاتر ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.