رئیس اداره آموزش و پرورش بندرریگ گفت: دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه با درخشش در مسابقات فرهنگی و هنری و علمی استان بوشهر موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

دانش آموزان ریگ در مسابقات علمی فرهنگی استان بوشهر درخشیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید بهمرد گفت:دراین مسابقات ۵۰ دانش آموز از آموزشگاه‌های این منطقه شرکت و بصورت گروهی و انفرادی به رقابت پرداختند که بیشتر آنان صاحب رتبه‌های برتر شدند.

وی اظهارداشت: در مسابقات قرآن و عترت رشته مداحی عباس روئین تن و سامان سالمی زاده در رشته دف نوازی از آموزشگاه امام خمینی (ره) و فاطمه عابدی از دبیرستان بنت الهدی در آزمون علمی مبتکرانه با کسب رتبه اول استان به مرحله کشوری راه یافتند.

بهمرد ادامه داد: آموزشگاه خدیجه کبری (س) ریگ نیز در بین ۷۳ اثر درس پژوهی، رتبه برتر استانی را کسب و راهی مرحله کشوری شد.

وی اظهارداشت: مقام دوم رشته نقالی توسط مریم عباسی از آموزشگاه حضرت زینب (س)، رتبه دوم رشته داستان نویسی توسط تارا اخلاقی از بنت الهدی و کسب رتبه‌های دوم و سوم استانی آزمون علمی مبتکرانه پایه دهم انسانی بترتیب توسط نرگس ریگی و نرجس دریاییان از دبیرستان بنت الهدی از دیگر موفقیت‌های دانش آموزان این منطقه است.

وی افزود: دانش آموزان آموزشگاه حضرت معصومه (س) در نمایش عروسکی رتبه اول را کسب کردند و آموزشگاه حضرت زینب (س) در رشته سرود محلی چهارم استان شد.

رئیس آموزش وپرورش منطقه ریگ گفت: دو تن از دبیران این منطقه زینب قاسمیان در رشته طراحی سئوالات خوانداری و نوشتاری زبان انگلیسی صاحب رتبه اول و به مرحله کشوری راه یافت و مرضیه باقرزاده در آزمون آنلاین رتبه اول و مسابقه فیلم و عکس آزمایشگاهی سوم استان شد.

انتهای پیام/م

دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات فرهنگی و هنری و علمی درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.