همایش تجلیل از برگزارکنندگان ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه گناوه برگزار شد.

تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره استانی تئاتر کوتاه در گناوهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار گناوه در همایش تجلیل از برگزارکنندگان ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه گناوه گفت: هنر در شهرستان گناوه جایگاه ویژه خود را یافته است و هنرمندان این شهرستان در همه صحنه‌ها و زمینه‌های هنری حضوری فعال و چشمگیر دارند.

سید علی پاکنژاد تصریح کرد: شهرستان گناوه به عنوان یکی از شهرستان‌های هنرخیز و برتر در زمینه‌های مختلف هنری شناخته می‌شود.

وی افزود: مسئولان شهرستان کوشیده‌اند تا همواره در کنار هنرمندان باشند و در برنامه‌های مختلف هنری به صورت و سعی شده تا زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های هنری هنرمندان فراهم شود.

فرماندگار گناوه خاطرنشان کرد: تجهیز و تعمیر تالار هنر، احداث پلاتو استاد دریانورد و کلنگ زنی نگارخانه که کمبود آن برای هنرمندان شهرستان احساس می‌شد هم اکنون در حال ساخت است از کار‌های و زیر ساخت‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است.

پاکنژاد عنوان کرد: برنامه‌های مختلف دیگر هم برای هنرمندان شهرستان در نظر گرفته شده که امید است با بودجه‌های ملی و شهرستانی و استانی و با کمک مسئولان استانی، کمبود‌ها به خصوص در زمینه زیرساخت‌ها حل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه نیز در این مراسم گفت: از برنامه‌ها و وظایف مهمی که بر عهده وزارت فرهنگ و و ارشاد اسلامی گذاشته شده است ایجاد زمینه‌های لازم در جهت رشد و شکوفایی استعداد‌های جوانان و نوجوانان در هرمنطقه است و در این راستا برنامه‌های مختلفی نیز از نظر نرم افزاری و سخت افزاری تدارک دیده شده است.

علیرضا سبحانی افزود: با وجود مسئولان دلسوز و هنردوست در شهرستان به خصوص فرماندار که همواره در کنار هنرمندان حضور دارند و با تعامل خوبی که در سطح شهرستان ایجاد کرده اند برنامه‌های فرهنگی به خوبی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/م

شهرستان گناوه یکی از شهرستان‌های هنرخیز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.