نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تغییر ذائقه سیاسی نخبگان ایرانی و شیوه گفتمان همراهی با دنیا را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش بصیرتی نخبگان بسیجی مازندران با بیان اینکه دشمن تغییر ذائقه سیاسی نخبگان را در دستور کار دارد، گفت: آن‌ها بنا دارند در این شیوه گفتمان همراهی با دنیا را در کشور نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن باور‌های دینی و اسلامی ما را نشانه گرفته است، افزود: تنها راه انقلابی ماندن و از صراط مستقیم خارج نشدن داشتن استقامت فکری و عملی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تغییر خواسته‌ها، مطالبات و دغدغه‌های مردم به سمت دنیاگرایی است، گفت: دشمن بنا دارد که مردم را گرفتار مطالبات دنیایی کرده تا به فکر حفظ ارزش‌ها نباشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به ما عزت و عظمت داده، ادبیاتی به کار نبرید که متعلق به کاخ سفید و دشمنان ماست.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های راهبردی دشمن تضعیف محوریت ولایت در کشور است، گفت: اقدام عملی دیگر دشمن دوقطبی‌سازی و تضعیف اقتدار علمی و عملی جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: دشمن به‌دنبال اقتدار زدایی از انقلاب است، انقلاب‌زدایی از نهاد‌ها و مدیران از دیگر برنامه‌های راهبردی دشمنان است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در کشور باید گسترش پیدا کند، گفت: بسیجی جان می‌دهد، اما دین نمی‌دهد، روشی که اباالفضل (ع) در دستور کار خویش داشت.

انتهای پیام/ آ

تغییر ذائقه سیاسی نخبگان توطئه‌های دشمن است

برچسب ها: انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار