فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری سارقان حرفه‌ای طلا و کشف تعداد ۱۵ عدد النگوی طلا، یک عدد انگشتر طلا و یک عدد گردنبند طلا در این شهرستان خبرداد.

دستگیری سارقان حرفه ای طلا در خدابندهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ علی تقی لو فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکوائیه در حوزه پاسگاه انتظامی محمود آباد مبنی بر کش روزنی طلاجات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور ویژه پلیس آگاهی شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات پلیسی در این زمینه یک متهم با سابقه سرقت شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر به پلیس آگاهی انتقال شد.

سرهنگ تقی لو ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی متهم ۲ نفر هم دست خود رادر این سرقت معرفی و متهمان دستگیر و در بازجویی به عمل آمده سارقان به سرقت تعداد ۱۵ عدد النگوی طلا، یک عدد انگشتر طلا و یک عدد گردنبند طلا اعتراف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به استرداد طلا‌های سرقتی به مالباخته اظهار داشت:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

دستگیری سارقین در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.